7 askelta kassalle
7 askelta kassalle on koulutus sinulle, joka haluat lisätä konkreettisesti yrityksesi myyntiä
Kerrassaan huikaisevan häikäisevän helmeilevän hyvä palvelu ei synny sattumalta. Siihen tarvitaan uskallus erottua palvelulla, oikea asenne ja taito palvella. Kaikki on opittavissa, myös asenne. Kaikki valmennuksemme räätälöidään asiakaskohtaisesti ja ne vastaavat mm. seuraaviin kysymyksiin:
Miten lisäät konkreettisesti myyntiä? Mistä syntyy kerrassaan huikaisevan häikäisevän helmeilevän hyvä palvelu? Mistä on hyvät myyjät tehty? Mitä tarkoittaa myyjän "pieni hetki" ja kaupallinen small talk? Miten valmistaudut myyntitilanteeseen? Miten päätät kaupan taitavasti?
Helmenkalastajien valmennuksessa otetaan askeleet taustatyöstä asiakkaan tarpeiden kartoittamisen kautta mukavan miellyttävään viipyilevään jälkimakuun. Lisäksi valmennuksessa käydään läpi myynnin erikoistilanteita, makutuomareiden käsittelystä reklamaatioiden rakastamiseen. Myyjä ei myy, vaan asiakas ostaa. Näin yksinkertaista se on, kun myyjä osaa ottaa seitsemän askelta kassalle.
7 askelta kassalle – miellyttävä myyntitapahtuma -valmennus on vähittäiskaupan myyjän ja asiakaspalvelijan palvelukonsepti, jossa otetaan seuraavat askeleet:
myynti- ja asiakaspalvelun taustatyö
asiakkaan kohtaaminen
asiakkaan tarpeiden kartoittaminen
mukavan miellyttävä palvelutapahtuma
asiakkaan tarpeiden täyttäminen vs. lisämyynti
kaupan tai asiakaspalvelutapahtuman päättäminen
mukavan miellyttävä viipyilevä jälkimaku
Kaikki koulutukset räätälöidään asiakaskohtaisesti.
Myynti - asiakaspalveluvalmennuksien kohderyhmä:
vähittäiskaupan yritykset
B2B-yritykset
kaikki oppilaitokset