Kerrassaan huikaisevan häikäisevän helmeilevän hyvä palvelu ei synny sattumalta. Siihen tarvitaan uskallus erottua palvelulla, oikea asenne ja taito palvella. Kaikki on opittavissa, myös asenne. Kaikki valmennuksemme räätälöidään asiakaskohtaisesti ja ne vastaavat mm. seuraaviin kysymyksiin:
Miten lisäät konkreettisesti myyntiä? Mistä syntyy kerrassaan huikaisevan häikäisevän helmeilevän hyvä palvelu? Mistä on hyvät myyjät tehty? Mitä tarkoittaa myyjän "pieni hetki" ja kaupallinen small talk? Miten valmistaudut myyntitilanteeseen? Miten päätät kaupan taitavasti?
Helmenkalastajien valmennuksessa otetaan askeleet taustatyöstä asiakkaan tarpeiden kartoittamisen kautta mukavan miellyttävään viipyilevään jälkimakuun. Lisäksi valmennuksessa käydään läpi myynnin erikoistilanteita, makutuomareiden käsittelystä reklamaatioiden rakastamiseen. Myyjä ei myy, vaan asiakas ostaa. Näin yksinkertaista se on, kun myyjä osaa ottaa seitsemän askelta kassalle.
7 askelta kassalle – miellyttävä myyntitapahtuma -valmennus on vähittäiskaupan myyjän ja asiakaspalvelijan palvelukonsepti, jossa otetaan seuraavat askeleet:
Kaikki koulutukset räätälöidään asiakaskohtaisesti.
Myynti - asiakaspalveluvalmennuksien kohderyhmä:
PIKAYHTEYDENOTTO
Kiitos yhteydenotostasi.
Palaamme sinulle mahdollisimman pian.
Hups, viestiäsi lähetettäessä tapahtui virhe.
Yritä myöhemmin uudelleen.
Osoite:
Brahenkatu 20, 20100 Turku
Y-tunnus:
0983958-2
Sähköposti:
Myyntijohtaja
Sähköposti:
Puhelin:
© Helmenkalastaja Oy